Werkplek/support specialist gezocht | Marktleider | tot 56k + 13e maand | 38 vakantiedagen | Goed pensioen | Laag drempelige organisatie | Veelzijdige functie I Flexibele inloop tijden & thuiswerken | Utrecht | Leuke en inspirerende werkplek
Organisatie
De organisatie is een kleinschalige organisatie die al langere tijd marktleider is op een echte vechtersmarkt. Met 99% naambekendheid vormen zij een grote speler op de Nederlandse B2B en B2C. Zo staan zij als kleine organisatie tegenover grote organisaties en retailers maar komen er toch als beste uit! Het gehele proces van het product dat zij bieden is IT gebonden waardoor zij constant op zoek zijn naar innovatie, nieuwe strategische samenwerkingen en leveranciers van hoge kwaliteit.
Momenteel zijn zij hard bezig om het verder versterken en verbeteren van hun marktpositie en willen ze in contact blijven met de markt, klant en willen ze zowel klant als data gedreven te werk gaan.
Intern heerst er een open, vrolijke cultuur waar er sprake is van twee lagen in totaal. Niks hoeft over meerdere schakels te gaan en beslissingen kunnen snel of zelf genomen worden.
Team
Je komt terecht in het IT team. Deze bestaat uit 3 business analisten, 3 functioneel beheerders en 1 servicedesk/werkplek specialist. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de collega’s van het bedrijf op het gebied van de IT-infrastructuren van het bedrijf en applicaties.
Verantwoordelijkheden
Je ondersteunt je naaste collega’s in het gebruik van IT- en softwaretoepassingen. Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de domeinen en daarbij behorende werkzaamheden.
In het geval van IT incidenten biedt jij eerstelijns hulp en los je waar mogelijk de incidenten zelfstandig op. Je hebt een coördinerende rol bij het oplossen van incidenten die bij de leveranciers liggen. Daarnaast signaleer en analyseer je samen met het team en de leveranciers onvolkomenheden en organiseer en onderhoud je betrouwbare IT-systemen en -processen.
Met betrekking op werkplekbeheer onderhoud je mobiele apparaten en los je problemen op met laptops en andere apparatuur en spoel je deze in. Bovendien zorg je ervoor dat medewerkers altijd de meest recente software op hun laptop hebben, zodat ze hun werk zonder problemen kunnen uitvoeren.
Voorwaarden
- Tot 56k o.b.v. profiel en ervaring
- 13e maand
- 38 vakantiedagen (26 + 12 ADV dagen)
- 32, 36 of 40 uur werken. 4 om 5 of 4 x 9 mogelijk
- Flexibele inlooptijden (tussen 7:30 en 9:30) & 2 thuiswerkdagen o.b.v. 40 uur
- Pensioenregeling waar je werkgever 2/3e voor de rekening neemt
- Evenementen zoals feesten, geschenken en elke maand een gezamenlijk buffet
- Ontwikkelbudget o.b.v. behoefte en noodzaak
- Laptop, telefoonvergoeding + budget voor een thuiskantoor
- Reiskostenvergoeding
Sollicitatieprocedure
De sollicitatieprocedure bestaat uit twee rondes die snel na elkaar kunnen volgen. Het eerste gesprek is met de IT manager en een senior collega. Het vervolg is met HR en een andere collega. Als iedereen dezelfde kijk op zaken heeft volgt er een aanbod!
Interesse? Stuur je CV en een moment waarop je beschikbaar bent om te bellen naar info@infra-first.nl!